20 th


Sep 2013

Reklama w Internecie

Temat reklamy w internecie jest niezmiernie wdzięczny, albowiem można mówić o nim bez końca, natomiast oraz tak nie wyczerpie się wszystkiego, co akurat pożądane byłoby wiedzieć. Z reguły, właściciele stron internetowych ograniczają się do tego, by zainwestować w pozycjonowanie stron internetowych, co w skrócie nazywamy z angielskiego SEO czyli search engine optimalisation. Polega to z grubsza na trzech czynnikach. Po pierwsze, na stronę muszą zostać wstawione wartościowe treści, jakie będą interesowały czytelników. Im sporzej, tym lepiej. Należy także skorygować ewentualne błędy w kodzie strony jak również wygenerować przyjazne linki, jakie będą posiadały w własnej treści słowa kluczowe. Kolejnym krokiem jest pozyskanie odnośników z innych stron internetowych, jakie są chętne do nawiązania treściami do naszej witryny. Im lepsza strona, tym prawdopodobnie trudniej będzie o uproszenie wartościowego hiperłącza, lecz nie jest to niemożliwe, jeśli Twoja domena zawiera wyłącznie wartościowe treści.

Należałoby wiedzieć jednak o tym, że jest pewna grupa ludzi, jakiej w ogóle nie interesuje żadne pozycjonowanie stron internetowych, albowiem one wolą promować się w zupełnie inny sposób. Ich głównym atutem jest to, że mają pieniądze na linki sponsorowane, jakie umieszczają w serwisach generujących naturalny ruch ludzi zainteresowanych treścią strony. Są to także linki pochodzące z kampanii adwords. Pojawiają się one w górnej części wyników wyszukiwania jak również w serwisach partnerskich. O ile ktoś, kto się tym zajmuje, zna się na tym, z pewnością poradzi sobie z minimalizacją kosztów, osiągając jednocześnie niezmiernie dobrą konwersję sprzedaży. Należałoby o tym wiedzieć, że nie raz koszty adwords mogą znacznie przewyższać koszty pozycjonowania, jednak w wypadku trudnych fraz może się okazać, że nie opłaca się płacić za pozycjonowanie SEO lub wykonywać je we własnym zakresie, albowiem tańsze będzie wprowadzenie kampanii Adwords, jakie będzie miało takie samo przełożenie w sprzedaży. Z reguły bywa jednak tak, że właściciel niewielkiej firmy nie zna się na tym wszystkim oraz wybiera jedną formę promocji własnej strony w internecie.